נותני השירות בתחנות של רכבת ישראל נאלצים לשוחח במערכת דו כיוונית שאינה נוחה לשימוש ממושך עקב הצורך התמידי בהרכנת הראש כלפי המיקרופון הקבוע. כמו כן, איכות השיחה עם הלקוחות היא ממוצעת, מה שמקשה על ניהול איכותי של שיחות ומתן חוויית שירות טובה.
על המוצר להיות אישי עבור כל פקיד בכל תחנת שירות פעילה, ללא צורך בהחלפת האוזניה.
האתגר:
המורכבות הראשונה היתה שבכל המערכות הדו כיווניות לדלפק שקיימות כיום בשוק, לא ניתן למצוא ערכה אלחוטית הכוללת אוזניה ומיקרופון המכילה גם אלמנטים מקצועיים ואיכותיים בצד של מקבל השירות.
המורכבות השניה היתה דרישת הלקוח לאוזניה אוניברסלית שמתחברת לכל עמדה בתחנות השירות השונות כך שהיא מוגדרת כפריט עבודה אישי, ללא צורך בהעברתה בין נותן שירות אחד למשנהו. האתגר העיקרי ביותר במערכת זו נובע מכך שאין אף מוצר דו כיווני אלחוטי שמסתנכרן עם מערכות הגברה.
הפתרון:
על מנת שניתן יהיה לייצר את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח, נבחנו ונבחרו בקפידה המוצרים ודרך בנייתם, כשלפנינו עמדו מספר ערכים בראש סדר העדיפויות:
א – מערכת איכותית שמורכבת מחלקים וציוד מקצועי בלבד השומרים על איכות דיבור ושמיעה ברמה הגבוהה ביותר.
ב - ציוד קל להפעלה, ללא צורך בפעולה מיוחדת לשימוש במערכת. כמו כן, נוחות המוצר ושמירתו כפריט עבודה אישי לכל נותן שירות בתחנות השונות.
ג – עמידות ציוד, בפרט בצד הלקוח. כלומר, מניעת אפשרות של ונדליזם בציוד.
ד – שמירה על איכות מתן השירות.
התוצאה:
חברת פיקסל ביט יצרה מוצר יחודי בעולם, מערכת דו כיוונית אלחוטית ברמה הגבוהה ביותר, המערכת מורכבת מאוזניה אלחוטית המעניקה קלות וגמישות ומאידך נוחות ואיכות מירבית עבור הלקוח.